Hello world!

Dette er mit første indlæg på min egen blog. Det er stort og en helt speciel fornemmelse. For hvad siger I til det derude? Jeg har selv en del meninger om de blogs, jeg besøger, særligt hvad angår det kreative. Og nu gør jeg mig selv til genstand for andres meninger og input – det er grænseoverskridende.

Jeg elsker at kigge på layout og opsætning både på websites og blogs. Hvor indbydende er de, hvad er det, der gør det, hvilke virkemidler er brugt? Selvfølgelig læser jeg også for indholdets skyld men jeg går op i æstetik og gi’r derfor spontant formen min første opmærksomhed, når jeg læser en ny blog/website.

Louise’s lakridser er lavet i wordpress. Det er nemt og brugervenligt, og de har mange skabeloner at tage af. Jeg har valgt en simpel form, fordi jeg er tilhænger af less is more. Min udfordring bli’r så at efterleve det rent skriftligt, når nu jeg kaster mig ud i bloggingens kunst, for det er ikke nødvendigvis min stærke side. Men det skal kan komme an på en prøve skal det. Og I er naturligvis velkomne til at kommentere, både på form og indhold.

Leave a Reply

