Kærlighed på tværs af grænser

Jeg blev ringet op af min søster i formiddags: “Jeg ville bare lige sige hej til dig”. Det var der sådan set ikke noget specielt i, at hun ringede og sagde – det gjorde hun også tit da jeg boede i DK. Men efter jeg er flyttet til udlandet, er det alligevel anderledes. Det er vel afstanden, tænker jeg. Selvom vi på telefonen ikke kan høre, at der er 1000 km imellem os, så ved vi det jo godt. Så det er altså lidt specielt og rigtig dejligt, når hun ringer og siger: jeg ville bare sige hej. Det varmer i mit lillesøsterhjerte.

Leave a Reply

