Nu er den her igen

Så I får lige et par ord om den, mens den er her: frygten.

Jeg har ca. 2½ times aktiv arbejdsdag tilbage i dag – det er onsdag, den korte skoledag, så den står på unger igen fra kl. 12. Men hvad skal jeg så bruge de her 2½ time på? Skal jeg tage fat på min frygt? Tage det der første lille skridt, som ligger lige for og som vil føre mig nærmere min drøm? Eller skal jeg udskyde for gud ved hvilken gang og istedet arbejde med de 2 oplæg, som jeg gerne skal ha’ lavet færdig i denne uge? Åh – jeg vakler… Hvorfor er det så svært? Hvad skal jeg vælge? Lyst eller pligt? Eller det er heller ikke rigtig, for coach arbejdet, jeg gerne skal have lavet, vil jeg også gerne – det er ikke en pligt, bestemt ikke. Lige nu føles det bare som en undskyldning for ikke at gøre det andet, jeg virkelig gerne vil, men som jeg har modstand på. Hvilket  plejer at være et tegn på, at så skal det sgu (undskyld) nok gøres!

2 timer og 27 min tilbage…

Leave a Reply

