Proportionel frygt

Dagen efter verdens modigste fredag føles det stadig godt og en lille smule pinligt, at en på papiret så lille handling kan avle så stor frygt! Men på den anden side, så har jeg fået mit eget bevis for devisen: Din frygt er lige så stor som din drøm er vigtig. Og vejen til drømmen går nødvendigvis igennem frygten.

Proportionerne frygt versus drøm er ganske enkelt 1:1. Jeg vil virkelig gerne det her blomsterri. På en skala fra 1-10, vil jeg det til et 10-tal. Og derfor svinger nålen på frygtbarometeret også op på max. Egentlig forbavsende logisk.

Så ved nærmere eftertanke er det virkelig en stor sejr – uanset det endelige resultat, som jeg jo endnu ikke kender. Jeg soler mig derfor lige lidt længere i gårsdagens vilde modsgerning :-).

Leave a Reply

