Jeg holder af hverdagen

Ganske som Dan Turell omend min ikke ligner hans. Men jeg holder af min hverdag, sådan som jeg har fået mulighed for at stykke den sammen. Jeg holder særligt af min frihed – friheden som er kommet med selvstændigheden. Frihed til at sammensætte min hverdag, som det passer mig. Frihed til f.eks. i dag at tage fri – og det gør jeg så!

One thought on “Jeg holder af hverdagen

  1. Ja, jeg holder også særligt af min frihed. Kan huske at en chef engang så lidt analyserende på mig og sagde, hvorfor er din frihed så vigtig for mig. Han sagde det lidt som om at det kunne der nok tolkes mange psykologiske konklusioner over. Jeg kan ikke helt huske hvad jeg svarede ham. Men i dag kan jeg sige at frihed giver mig bare en masse energi, luft og egentlig også selvtilfredshed. Det er fantastisk at have frihed til at gøre som jeg vil.
    At økonomiske frihed også er på ønskesedlen – det er jeg sikker på – at det kommer vi til 😉 Rigtig god fridag til dig, Louise, Kh Karin

Leave a Reply

