Om skriveblokering, blog- indlæg og pauser

Jeg sidder og tænker på, om jeg har gang i en mindre skriveblokering. Det har jeg ikke haft i lang tid. Måske ikke siden dengang jeg skrev stile i gymnasiet. Og jeg kan ikke huske, hvad jeg gjorde ved dem.

Jeg ved heller ikke om man kan sige, at jeg har det nu, for jeg skriver jo her midt i tvivlens stund blot uden andet mål for øje end at fylde felterne ud, så der ikke kommer hul i blog-frekvensen.

Føler mig ikke helt gammel nok i blog-gårde til at kunne sige, om det er okay – altså både med indlæg om ingenting og huller i frekvensen. Jeg har mødt begge dele og selv tænkt, at det er da fair nok, så det er vel naturligt nok at lægge den holdning til grund for min egen blog-politik. Men hvad mener du – er det okay med pauser i blog-indlæggene og skal pauserne retfærdiggøres?

Leave a Reply

