Turtlewings og workshops

I går var jeg på besøg her. Et helt igennem inspirerende og kreativt sted som jeg forhåbentlig snart indgår et samarbejde med.

Jules, som driver stedet er en amerikansk designer, gift med en belgier og passioneret kreativ med interesse særligt i børns kreative udtryksmuligheder.

Heldigvis interesserer hun sig også for voksne. Og på den baggrund var hun meget interesseret i, at jeg eventuelt booker mig ind til at lave workshops for expats hos hende.

Den ene jeg har i tankerne er en blogging workshop, kraftig inspireret af hende her. Alison, min første blog-veninde, som også er expat og som skrev sig ud af sin expat krise. Det er da en bedrift der lige må kopieres og sættes i struktur, tænkte jeg. Så det er vi igang med. Og jeg glæder mig afsindigt over både at have fundet en potentiel og helt igennem ideel samarbejdspartner til at hoste workshoppen (mangler lige detaljer om rental fees…) og ikke mindst at have fået Alison med på ideen.

Det er fra Turtlewings hjemmeside, at jeg har lånt dette citat, som siger meget om det steds filosofi og ligeså meget om min.

“To make the investment in ourselves is one of the
greatest gifts we can give ourselves and to others”.
—Helene Lerner

4 thoughts on “Turtlewings og workshops

  1. Det lyder utrolig spændende Louise, held og lykke med det!

    Jeg måtte dog lige slå Expat-begrebet op på nettet, og er taknemmelig over at have lært et nyt ord i dag!

    • Nå ja expat – det er nok lidt indspist. I den her by er det så fortærsket, at jeg slet ikke havde overvejet, at det var uforstålige for nogen. Men dejligt at jeg så har bidraget til en udvidelse af dit sprog-repertoire 🙂

Leave a Reply

