Ujævn blogfrekvens i vente

Velkommen tilbage til ferierende bloggere og andet godtfolk. Nu jeres ferie er overstået, ta’r vores fat. Derfor vil jeg være sådan on/off de næste 10 dages tid. Ungerne og jeg har nemlig en del planer for vores påskeferie.

Udover netop overstået besøg i la douce France, står den de kommende dage på “legeaftaler” og inden DK turen forhåbentligt også på lidt havearbejde. Vores have skriger på kærlig omsorg og flittige hænder og på mindre bold-hærgen og  blomstrende ukrudt!! Og jeg har virkelig havekløe, så det skal ind i det ellers tætpakkede program.

Der er også et par forårsspirende workshops, der ikke længere bare er løse tankeeksperimenter men nu kalender-bestemte kendsgerninger, så den sparsomme tid foran computeren den kommende ferietid skal dedikeres arbejdet – et herligt et af slagsen heldigvis.

Så på gensyn derude – før eller siden!

One thought on “Ujævn blogfrekvens i vente

  1. Den kløe har jeg også – altså havekløen og har taget lidt fat men der er masser af haveterapi-arbejde derude. Desværre er der også masser af arbejde her på arbejdsbordet, såååå – men måske en hård struktur kan gøre det. Rigtig god arbejdsferie, tur til DK, haveræs og så glæder jeg mig max til at høre om dine workshops, jeg vil så gerne inspireres, Kh Karin

Leave a Reply

