At lytte med hjertet…

… er temaet for aftenens workshop for de danske au-pairs i Bruxelles. Og jeg har netop øvet mig på mit oplæg. Det er altid givende at øve det hele igennem. Det får tingene til at falde på plads. Overgange bliver justeret eller skabt her, ekstra pointer bliver tilføjet, eksempler tydeliggjort.

På den anden side er øveriet, er jeg glad og tilfreds. Synes det holder og glæder mig til at aflevere det til min målgruppe.

Jeg elsker virkelig at afholde workshops. A propos mit indlæg i går, så er det her helt klart en af de ting, jeg rigtig gerne fortsat vil have i mit professionelle liv. Og også arbejder en del på. Krøllen bliver bare at få markedsført de workshops godt nok til at folk vil betale for at komme til dem. Det er der, skoen trykker. Og jeg ved det jo godt. Ved godt hvad der skal til, men kan ikke lige få det gjort. Hm – erkendelsen smager lidt bittersurt. Kender du det?

Leave a Reply

