Berusende bobler

Champagne er altid godt og det gi’r mig lige præcis den der boblende følelse af, at alting er som det skal være, her og nu. Jeg bliver så dejlig let og beruset af bare et enkelt glas.

I dag har vi drukket champagne for at fejre, at elske-konsulenten er hjemme på weekend og for nyheden om, at han pr. 1. juli er med fast job – ja, så fast et job nu til dags kan være. De kommer jo ikke med garantier!

Garantier eller ej – vi skåler for den kommende Global Sales Manager Europe som skal sælge en hel del mobiltelefoner for dem her.

Med ønsket om en god pinse weekend!

6 thoughts on “Berusende bobler

  1. Hej Louise,

    Champagne er nemlig bare dejligt, og hvis man bare spiser lidt ved siden af, kan man godt snuppe to glas uden at blive mere end behageligt overrislet en stund.

    Da vi nu har det ved hånden, behøver vi ikke en fantastisk stor anledning for at åbne en flaske.

    Det er en af de helt indlysende gode sider ved at bo på landet i Champagne, hvor mange trods alt har adgang til den skønne drik, og ikke sådan går og gemmer den.

    Tillykke med jobbet.

    • Stod det til mig, drak vi meget mere champagne – jeg elsker det! Men jeg drikker allerede mere, end jeg gjorde før jeg flyttede hertil. I Danmark drikker vi jo nærmest aldrig champagne udover til nytår, hvorimod min franske svigerfamilie åbner en flaske næsten hver gang vi er samlet til søndagsfrokost, ca. 1 gang om måneden. Og her i Belgien følger vi mere den franske end den danske champagne-hang, så jeg får bestemt og heldigvis champagne en hel del. Men det må være skønt at have den i egen have, så at sige.

  2. Tillykkke til elske-konsulenten og dig – ja jer. Det er fantastisk og skidt med det med garantier – hvem ønsker en garanteret fremtid, så er der jo ikke plads til impulsivitet og drømme og brus-vand! kh karin

Leave a Reply

