Lucky me or what?

Loven om tiltrækning kaldes også den spirituelle pendant til loven om tyngdekraft og massetiltrækning. Jeg foretrækker at I læser denne forklaring på, hvad det er, end at jeg prøver at forklare.

Loven om tiltrækning derimod betyder simpelt forklaret, at lige tiltrækker lige. Vi tiltrækker altså det, vi tænker. Tænker vi f.eks. positive ting, får vi positivt tilbagekast og tænker vi modsat negative tanker får vi negative resultater.

Det er helt klart en lov, jeg af og til tænker på, og i de seneste dage og uger har det givet konkret, positivt udfald. Nogen ville måske kalde det held, og selvom man siger, at heldet forfølger de tossede så siger man jo også at heldet, det skal man opsøge. Og det vil jeg mene, at jeg har gjort.

Jeg har både vundet gratis yoga-timer hos Nalini Yoga i København via mine blogkommentarer hos Karen her og jeg tænker alt andet lige mange yoga-tanker, så det hænger meget godt sammen. 

Og forleden kom prinsessen så hjem med disse her.

Gavekort udtrukket i skolens tombola til hhv min frisør (og guderne skal vide, at jeg på de seneste internt har brokket mig en hel del over mit hår) samt til en lokal blomsterhandler. Og I er mange, der efterhånden ved, at vejen til min lykke går via blomster. Og det må universet eller hvem, der nu sender de positive affirmationer tilbage, derfor også have fattet.

Tosset-heldig eller mentalt tiltrukket, jeg er sådan set ligeglad men jeg tror altså på tiltrækningsloven. Faktum er i hvert fald, at jeg har vundet nogle dejlige ting til at gøre mig selv godt med. Fedt, not?

6 thoughts on “Lucky me or what?

  1. Virkelig lucky you – det var da de herligste ting at vinde lige netop for dig – men jeg tror det er fordi du fortjener det – sommetider kan heldet måske også gå den vej
    knus
    mor

    • Ja, måske har fortjeneste også en finger med i spillet, hvem ved. Det er i hvert fald dejligt at tænke på, at du synes, jeg fortjener dem. TAK 🙂

  2. Kære Louise
    jeg tror også mere og mere på loven om tiltrækning. Jeg har længe tænkt at hot yoga lød spændende. Og var også så heldig at jeg vandt gavekort til Nalini yoga- glæd dig det er fantastisk 
    måske er det held, måske er det loven om tiltrækning eller universet der hjælper til … ?
    Men dejligt er det …

Leave a Reply

