Brussels Imagination Club

I aften skal jeg holde workshop sammen med en anden coach. Det er en ny workshop, som vi har arbejdet længe på. Den handler om, hvordan du kan få et passioneret arbejdsliv. Workshoppen er inspireret af Pernille Melsteds passionsprocess, som har givet mig rigtig meget indsigt i, hvad der er vigtigt for mig i mit arbejdsliv.

Brussels Imagination Club hedder stedet, hvor “slaget” skal stå. Jeg glæder mig. Til at få skudt workshoppen af og få deltagernes umiddelbare tilbagemelding, for det er en del af  “aftalen” i Imagination Club. Vi laver oplæg og får feedback på det.

På den anden side mærker jeg også frygten. Den der handler om netop at blive bedømt af andre – hvad tænker de, er det nu godt nok, falder jeg igennem? I øjeblikke får jeg endda tanken: jeg melder mig syg. Men selvfølgelig gør jeg ikke det. Jeg ved, at det her kan jeg og jeg kan også lide at være på. Og så er følelsen på den anden side som regel det hele værd. Den tror jeg på indfinder sig i aften også – jeg går i hvert fald efter den og har allerede planlagt morgendagens belønninger for veludført arbejde. Men mere om det i morgen…

Leave a Reply

