Nr. 99

Dagens lakridsindlæg er nr. 99 og udover at det er et pænt tal, så fik det mig til at tænke på hende her.

Og på disse Sarah Bernard kager, som jeg forleden lavede 99 af. Ej snyd – jeg lavede faktisk 100 men spiste en, da de skulle i kagedåserne. Kunne bare ikke lade være…

Og nu har jeg vist taget tilløb nok til dagen, der skal bringe mig tættere på realiseringen af weekendens store event: champagnesmagning og efterfølgende frokost for 27 voksne og deres 20 medbragte børn… Wish me luck og jeg ønsker jer god weekend!

4 thoughts on “Nr. 99

  1. Tillykke med nr. 99 og wauw sikke kager – dem turde jeg slet ikke gå igang med! Håber du havde en spendid frokost kh karin

    • Det gik fantastisk omend kagerne var ved at smelte væk i den 30 graders varme søndagsluft. Men champagnen var heldigvis kold 🙂

  2. Det her er muligvis mit yndlingsindlæg overhovedet fordi: 1. 99 luftballons er mit YNDLINGS nummer i dansesammenhæng, det skal bare spilles når der er drinks og dansesko involveret, og 2. sara Bernard kager er mit yndlingshjemmebag.
    Så lige nu er jeg i strålende humør – tak for det!

Leave a Reply

