Halløj – kan I huske mig og mine lakridser?

1½ måned er det blevet til uden et eneste blogindlæg fra min hånd. Men nu er jeg her igen.

Jeg er dejlig mættet af oplevelser fra sommerferien, som dog endnu ikke er overstået. Vi har lige 14 dage endnu, ungerne og jeg, men nu er vi bare hjemme og så er der tid igen til at blogge.

Frem til næste indlæg, skifter vi lige pausebilledet ud med et nyt blomsterbillede.

Haven er i mit fravær blevet forvandlet til en jungleskov men heldigvis titter der også blomster frem i det grønne vokseværk af buske og ukrudt i mandshøjde… Her hortensia, morgenfruer, dahlia og vortemælk.

4 thoughts on “Halløj – kan I huske mig og mine lakridser?

  1. Velkommen tilbage til junglen 🙂

    Nyd de sidste par uger – selvom det ikke ser ud til, at vi skal été indien i år…

  2. Velkommen tilbage – du har været savnet på bloggen. Skønt billede og dejligt, at der gemmer sig blomster i junglen. Junglen passer måske meget godt til Kay Bojesens søde abe 🙂

Leave a Reply

