My girl

“Mor, jeg tror nok, jeg skal finde mig nogle venner”. Sådan lød prinsessens ord til morgen, da jeg efterlod hende ALENE (blandt ca. 50 andre børn) i den store sportshal til ugens første tennis, badminton og bordtennisskoledag.

Hvis det var en hentydning til, at jeg ikke længere behøvedes at ae hendes hår af (af ren bekymring for, om det nu også var sådan en god ide at være taget på sommerskole uden nogen man kendte), så var det en rigtig fin måde. Det fik mig til at gå derfra både stolt og rørt over hendes mod og selvtillid. That’s my girl!

2 thoughts on “My girl

  1. Amanda er bare sådan en stor og fornuftig pige nu, at hun nok skal klare de paragraffer – mit mormorhjerte svulmer og banker også helt over hendes mod –
    knus tl begge de dygtige børn
    mormor

Leave a Reply

