Det er så fedt…

… at fordybe sig i noget. Forsvinde ind i et univers af for eksempel farver og former som det at farvelægge en mandala er. Det er efter sigende meditation i bevægelse, hvilket jeg sagtens kan forholde mig til.

Jeg har i disse dage genopdaget glæden ved at farve mandala’er sammen med ungerne. Lyder det ikke hyggeligt? Det er det også. Men selv når mor-børn idyllen er stoppet, fordi ungerne har kastet sig over nintendoen, så er jeg fortsat (nu bare med en konstant, små-enerverende techno-musik fra nintendo-dyret som lydbillede), ganske enkelt fordi jeg var opslugt af det. Og dét er den bedste følelse.

Hov, får lige en tanke. Jeg må da lave en mandala i blå – min yndlingsfarve. Men udvalget af blå tush’er på bordet er ikke overvældende. Hm! Jeg tror min belønning for endt arbejdsdag i morgen må være en tur i tush-mekka’et henne om hjørnet. I’ll keep you posted!

Leave a Reply

