Selvforkælelse

Jeg har netop tilbragt 2 timer i selskab med en engel. Læs dette indlæg og I forstår hvor jeg har været – igen!

Det skulle altså være en menneskeret at blive ansigts- og nakkenusset mindst en gang om måneden. Eller få gjort, hvad end, der gør dig let, glad og ubesværet. Nogen kalder det egenomsorg – jeg kalder det selvforkælelse.

Og det får jeg mere af i weekenden, hvor jeg smutter på alene-tur til DK for at gense alle de gamle folkeskolevenner. Det bliver sjovt – i hvert fald at se alle. Så må vi se, om vi også kan finde ud af at være (voksne) sammen her 23 år senere!!

Leave a Reply

