Bruxelles ulemper…

Jeg sidder og vender og drejer mig lidt på stolen. Min mor er pt ved at blive opereret for en spinal stenose. Det er en slags oprensning af rygmarvskanalen for at give mere plads. Ikke en livstruende operation men alligevel et ikke ubetydeligt indgreb.

Jeg sidder her og føler mig ret langt væk. Jeg ved godt, at hun er i bedste hænder. Jeg ved godt, at min far er der. Jeg ved også godt, at der ikke var meget, jeg kunne gøre. Men alligevel ville jeg gerne være der og det er jeg ikke.

At bo i Bruxelles er unægteligt også forbundet med ulemper!

3 thoughts on “Bruxelles ulemper…

  1. Min far blev opereret for det samme i juni mens jeg var i Nice – eller rettere på vej i flyet hjem. Ikke rart at tænke på. Hans operation blev noget større end “standarden” og han er ikke helt på toppen endnu. God bedring hilsner til din mamma.

  2. Det er det jeg frygter mest…at være så langt væk hjemme fra og ens forældre bliver syge..og man må jo nok erkende at når man selv har rundet de 40…så er ens forældre jo ikke længere pur unge;-)

    • Nej puha. Heldigvis er operationen gået godt og der er så småt fremgang at spore. Og skulle det endelig være, tager jeg selvfølgelig hjem. Belgien er jo i den forstand ikke langt hjemmefra i forhold til Kina!

Leave a Reply

