Endelig!

Så er jeg langt om længe gået live med den danske udgave af min hjemmeside. Som jeg har skrevet lidt om tidligere, har jeg skåret til og trukket fra i min forretning, så jeg nu fremover er at regne som udlandsdanskernes coach i Bruxelles. Og kvindernes især. For det er dem, jeg tror på, jeg kan hjælpe og har lyst til at hjælpe. Virkelig hjælpe. Til at få et rigt og spændende udlandsliv, ligesom jeg selv har.

Det har været en lang proces – fra at overveje, om det var det rigtige til at beslutte mig og endelig gøre det. Men hold op, det føles godt. Helt ind i knoglerne.

Har allerede fået et par henvendelser på nogle af de nye tiltag og det siger i teorien alt. At jeg har ramt noget og ramt nogen.

Synes jeg fortjener at gå på weekend nu og indlede den med et godt glas. Af den her.

Skål og god weekend!

6 thoughts on “Endelig!

  1. WAUW Louise, TILLLLYKKKKKEEEE, hvor ser det spændende ud og sikke en fin niche. Tænk at det føltes som sværdslag at skulle skære ind til benet men når det så er gjort, så har man det så godt som du beskriver. Sk*de godt gået. Bare det var mig der var specifik og afklaret. Tror på det kommer. Nu er du én mere der kan inspirere. Tak. God weekendt og nup du bare flasken (altså når børnene er faldet i søvn)!! KH Karin

  2. Det lyder helt bestemt som en rigtig tanke! Jeg er overbevist om, at behovet er der! Tillykke med den rigtige beslutning 🙂

    God weekend

  3. Det ser bare super godt ud! Og jeg er sikker på, at den smalle, skarpe segmentering er nødvendig for at ramme målgruppen rigtigt. Held & lykke!

Leave a Reply

