Det’ service!

Det er fredag, en smuk og serviceret en af slagsen.

Jeg har hygget og kæmpet med mit kommende nyhedsbrev. Hygget, fordi jeg godt kan lide at lave det, kæmpet fordi hotmail, mastodonten over af alle email-udbydere, på uforståelig vis har overrulet mit nyhedsbrevssoftware og dets HTML koder, så alle mine overskrifter blev grønne (og ikke pink), når det kom frem i hotmail!

Det er heldigvis ikke min fejl; mange andre har oplevet det samme, så det er der allerede skrevet utallige blogindlæg om. Men jeg forstod ingenting.

Prøvede at amatør-kode mig frem til noget og skrive på CampaignMonitors blog (programmet bag mit nyhedsbrev) men fik at vide, at min kommentar blev betragtet som SPAM!!

Sidste udvej: skrive til kundeservice og bede om hjælp (med alle fordomme om langsommelig svartid, ubehjælpelige svar mm i baghovedet).

Og så skete det fantastiske. Jeg fik svar tilbage næsten med det samme fra Stig Morten Myre, som var norsk viste det sig (og CampaignMonitor er altså australsk baseret). Så var vi nærmest i familie, følte jeg.

Efter et par mails frem og tilbage, hvor jeg klagede min nød, fik jeg dette svar tilbage:

“I’ve updated the h2 and h3 headings in your “Right column” template, and you can go through the headings in your other templates and simply copy/paste this code…”. If you need any more assistance with that, please let us know”.

Er det ikke service? Han fiksede simpelthen det, der skulle fikses og gav mig en grydeklar HTML opskrift til at gøre det i mine øvrige skabeloner.

Wauv! Det er service på usædvanlig højt plan og lige til at gå på weekend på.

Leave a Reply

