Input modtages gerne

Jeg har den sidste uges tid rodet med “Om bloggen”. Altså den side her på Louises lakridser, hvor jeg beskriver, hvad bloggen er til for. Jeg er nemlig lidt i tvivl.

Da jeg samtidig er igang med at forberede materiale til min blogging workshop for udlandsdanskere, og “Hvad er din blogs vinkel?” er et af punkterne i min disposition, ja så er det vel meget naturligt, at jeg stiller mig selv det spørgsmål – igen. Hvad er egentlig min blogs kendetegn?

Jeg har selvfølgelig gjort mig nogle tanker selv, men hvad synes du? Hvorfor læser du med her på bloggen? Det vil jeg enormt gerne høre. Vil du fortælle mig det?

4 thoughts on “Input modtages gerne

  1. Jeg læser med hos dig fordi jeg synes det er interessant at læse om hvordan livet er som udenlandsk dansker. Jeg har selv boet i udlandet og den gang var blogging og online tv ikke noget jeg kendte til! Og så er det interessant at læse om de dadligdags problematikker som der jo er i en børnefamilie om vi sidder i DK eller på den anden side af jorden.

    Det er fantastisk at du holder blogworkshop :)) Det er et godt medie til ikke at føle sig isoleret!

  2. Som alm dansker i Danmark (med en lille smule udlængsel) så er det spændende at følge med i, hvordan et liv i udlandet leves. Og at du så også interesserer dig for yoga gør det jo bare endnu mere spændende 😉

  3. Jeg ved ikke om du stadig vil have input og jeg er først lige begyndt at “kigge” forbi. Det der fascinerer mig er det på en gang personlige og almene som jeg synes din blog er. Og som hander om alt det man er optaget af i livet: mand, børn, arbejde. og ikke mindst hvordan man skal fordele og prioritere.

Leave a Reply

