Mor på arbejde

Den står i disse tider på en del udearbejde, da jeg på en måned har 4 aftenworkshops på programmet. Børnene bruger derfor nogle timer i deres nye yndlings-babysitters selskab. Det klager de nu ikke over men særligt prinsessen spørger til, hvad det er jeg laver, når jeg tager på arbejde og på workshop.

I går, da jeg lavede passionsworkshop på den skandinaviske skole, bad jeg min kollega Mette, om at tage nogle billeder. Det er altid godt at have og så kunne jeg jo i hvert fald vise prinsessen – og jer, hvordan jeg ser ud, når jeg arbejder. Billedet er ikke specielt sigende, men det viser dog mig foran nogle (2!) mennesker. Vi var dog 10.

Til spørgsmålet hvad jeg laver, ja der svarer jeg, at jeg hjælper folk med at finde ud af, hvad de gerne vil og hvad de godt kan lide. Det synes hun lyder lidt spøjst, for hun ved i hvert fald godt hvad hun kan lide: “at danse, svømme og spise pizza”, lød svaret, da jeg spurgte hende. Ja, det er måske ikke så kompliceret, når bare man er 8 år!

3 thoughts on “Mor på arbejde

  1. Det er måske kunsten – i en tidlig alder at kunne formulere, hvad det er man gerne vil – at have lært at udtrykke det –
    mor

    • Det er måske lige netop det og hvis det er tilfældet, så er jeg i hvert fald stolt af, at hun så klart kunne udtrykke det. Måske opfanger hun alligevel noget af alt det, jeg går og arbejder med!?

Leave a Reply

