Julenørdet eller krealysten?

Tja, det spurgte jeg mig selvom igår, da jeg endnu engang brugte en hel eftermiddag på at juleforberede i oktober. Denne gang dog på forespørgsel fra prinsessen. “Hvornår må vi begynde at lave julekort”, spurgte hun. “Nu!”, svarede jeg. Og det havde jeg nok også gjort om så det var juli måned.

Faktum er, at jeg elsker at nørde med papir, lim og saks. Og det kommer der så tit kort ud af. Og nu holder jeg altså af at sende gammeldags, håndskrevede kort. Eller er det mon bare et påskud for at lave nogle kort?

Anyway, jeg nyder virkelig de her stunder, hvor jeg vitterligt glemmer alt om tid og sted og bare passioneret dykker ned i en verden af farver, former og dimensioner.

Hvad laver du, når du glemmer tid og sted?

2 thoughts on “Julenørdet eller krealysten?

  1. Jeg er total bidt af en glad nisse. Jeg elsker julen. Man kan aldrig starte for tideligt med juleforberedelserne.
    Jeg har engang spist risengrød i 40gr. varme! så jeg kan jule når som helst…
    Skønne kort – de er virkelig flotte. Er særlig vild med det uret og englene.

Leave a Reply

