Medfølgende ægtefæller: Vær med til at dele og tabu-aflægge

I forlængelse af aflysningen af workshoppen for og om medfølgende ægtefæller har jeg fået denne idé. Eftersom jeg tror, at noget af årsagen til, at der ikke var flere tilmeldte var/er, at det stadig er et tabubelagt emne, så vil jeg gerne tage bladet fra munden og de næste par dage, her på bloggen, fortælle om nogle af de følelser og tanker, jeg gjorde mig (og i nogle tilfælde stadig gør mig).

Til dig derude, der enten er eller har været medfølgende ægtefælle, skal opfordringen også lyde. Del med os andre, hvad du synes/syntes var svært; hvad du sloges/slås med og også gerne, hvad du gjorde/gør for at komme igennem det.

Har du af den ene eller anden grund lyst til at være anonym for læserne af bloggen, så send mig en mail på: info@louisefly.com, og jeg poster dit indlæg anonymt eller underskriv din kommentar i kommentarfeltet med et pseudonym.

Mit håb er, at hvis vi deler her, giver vi andre medfølgende en mulighed for at se og forstå, at de bestemt ikke er alene om udfordringen og at der ovenikøbet er gode råd og velmente klap på skulderen at hente.

Jeg håber, du vil give dit besyv med og være med til forsøget på at tabu-aflægge et følsomt emne.

På gensyn i morgen til det første indlæg om min blå tudetaburet.

Leave a Reply

