Cama, cama, cama, cama, cama, Camtasiaaaa…

Efter yogauddannelsesstart og en uges ferie i det danske, er mit fokus atter tilbage på mine 2 næste workshops. De løber af stablen med 2 ugers mellemrum lige afbrudt af et dansk julemarked, som jeg også arbejder på.

Hverdagen på godt og ondt for de danske au-pairs i morgen aften og så Få din egen Bruxelles blog d. 23/11.

Jeg har brugt det meste af dagen i dag på at lave en plug & play video-guide til, hvordan du helt konkret får en blog op at stå. Den får deltagerne tilsendt efter workshoppen.

Det er et nyt medie for mig at arbejde med, og der er derfor både ny teknik og nye udtryk at forholde sig til. Men midt i processen kom jeg heldigvis i tanke om, at jeg faktisk bliver begejstret af teknikkens muligheder. Jeg kan godt lide at rode med nyt software og finde ud af tingene selv. Og ikke mindst konstatere efter timers arbejde, at resultatet ikke er helt ringe.

Det rigtige udmærkede program, jeg har brugt, hedder Camtasia – deraf inspirationen til overskriften og den her gamle slager:

One thought on “Cama, cama, cama, cama, cama, Camtasiaaaa…

Leave a Reply

