I do own the company!

Det har været nogle travle uger. På den gode måde. Med spændende arbejdsrelaterede opgaver og det frivillige julemarkedsarbejde.

Ikke desto mindre har jeg set frem til disse dage. Stille dage uden en masse på programmet og med ro og overskud til at gøre noget af det, jeg ikke har nået. Som f.eks. vasketøj, madplan, tandlæge, regnskab, ønskesedler (der skal dechifreres og videresendes), og ikke mindst få overblik over næste ferie som udover jul, inkluderer nytår og en rund (min!) fødselsdag.

Og så går jeg alligevel rundt om mig selv og føler en form for vakuum. Kan ikke komme igang. Vil alt muligt andet i stedet for. Kender du det?

Måske skulle jeg bare give mig selv fri idag? Droppe kampen og tage den op igen i morgen?

Hm! “I do own the company”, som Richard Gere svarer Julia Roberts, da hun i Pretty Woman spørger: “Why don’t you just take the day off?”

JA, det er da det jeg gør. Holder fri! After all, I do own the company!

3 thoughts on “I do own the company!

  1. Hey dèr, Louise,

    et dejligt indspark at få – jeg synes, det kan være svært at holde fri, selv i weekenden, måske netop fordi “I do own the company”!!

    Men sidste weekend holdt jeg rent faktisk fri fra mit company, og jeg skulle hilse og sige, at det var med frisk inspiration jeg startede mandag morgen. Fedt.
    kh
    Dian

  2. Du arbejdede jo i weekenden – så er det vel rimeligt nok at tage en fridag i løbet af ugen selvom det er et andet ‘company’ 🙂 Nyd den!!!

  3. Sådan! Tag en fridag og gør lige hvad der passer dig! Eller lad være med at gøre noget som helst… Hvis det tæller med som arbejde at binde kranse, lave juledekorationer og bage småkager, så skal jeg også arbejde hele weekenden…. Skønt arbejde 🙂

    Hvis du havde været i Danmark kunne du være gået dig en lang tur i snevejret, for den er der meget af her til morgen.

    Nyd din dag!

Leave a Reply

