6 thoughts on “Belønning

  1. hvor fint – tid til te er en god belønning 🙂
    Glæder mig til at høre hvad det er for en e-bog, du har lavet Louise.

    • Nå ja. Det er ikke en hemmelighed, hvad den er om – blot en forglemmese, at jeg ikke skrev det. Den er om medfølgende ægtefællers største udfordringer.

  2. Jeg ville også spørge, hvad bogen gik ud på, men det ved jeg så nu :-). Det lyder som en bog, jeg godt kunne tænke mig at læse.

  3. Åh, nej, nu bliver jeg en aneise stresset, jeg er ikke kommet længere end til at printe ud.

    Mit øje blev straks trukket ned i denne post af dit stel, som jeg selv er begyndt på i middagstallerkner. Det blander modernitet og tradition på en måde, jeg synes godt om.

    God weekend,
    Solveig, Champagne

    • Ja, blandingen af det historierige musselmalet og Louise Campbells nyfortolkning af samme er lige min kop te. Og altså også din 🙂

Leave a comment