Forsinket tillykke til mig selv samt 5 grunde til at blogge

Tænk, jeg glemte min egen blogs fødselsdag! Er det ikke lidt som at glemme sig selv? Anyway – tillykke til Louises lakridser, som fyldte 1 år d. 25/1.

Hvis jeg skal gøre status over dette første blogår, så er den korte version, at det har været helt fantastisk. Jeg havde slet ikke forestillet mig, at det at blogge kunne være så givende. Faktisk havde jeg slet ikke nogen forestillinger, inden jeg gik igang. Måtte bare prøve det af.

Men faktum er, at det at blogge har været og er en virkelig god process. 

Af 5 årsager (blandt mange andre):

1. Jeg har fået mange nye bekendtskaber, som trods den kendsgerning, at de er virtuelle, er super berigende og dejlige på hver deres måde

2. Mine venner og familie er blevet gladere (tror jeg nok) eller i hvert fald bedre orienteret om, hvad der sker i mit liv små 1000 km væk fra deres

3. Jeg er blevet skarpere til at skrive (synes jeg selv – og det tæller, ikk’?)

4. Jeg er blevet beriget med tips & råd, supporterende kommentarer og tanker og gaver! Jeg har i hvert fald vundet cremer (BeautySpace er MEGET gavmild med konkurrencer), 1 bog og kost-tilskud. Og det er altså mere end jeg har vundet i hele mit liv!

5. Endelig har jeg haft den udsøgte fornøjelse at afholde min første workshop om blogging. Det var stort og godt at få lov at dele ud af min begejstring og egen erfaring og ikke mindst at se og høre, at det vandt genklang hos deltagerne.

Anden udgave af blogging workshoppen er netop sat på plakatten og kommer denne gang til at løbe af stablen på engelsk på den skandinaviske skole. Læs meget mere her om, hvornår, hvordan og hvorledes.

6 thoughts on “Forsinket tillykke til mig selv samt 5 grunde til at blogge

  1. Kære Louise,

    Tillykke med bloggens fødselsdag – enig her. Det er rigtig fint at finde et sted at dele ud af alle de ting, man har på hjertet. Og tak for inspiration til at jeg er kommet igang selv med at blogge!
    Knus
    Lise

  2. Også stort tillykke herfra – og ja, det er en herlig måde at kunne følge med på. Følge med i stort og småt, i hverdagen, i udfordringerne og i sejrene. Også berigende at læse de øvrige indlæg, så bliv endelig ved, både dig Louise og alle I andre 🙂

  3. Pingback: Hvorfor blogger du? | Louises Lakridser

Leave a Reply

