Blog award

Jeg har fået tildelt en blogaward af Maria fra Powerful Living. Mange tak!

Ved at acceptere denne pris skal jeg gøre følgende:

1. Tak og link tilbage til den person, der tildelte mig.

2. Del 8 ting om mig selv.

3. Give den videre til 8 bloggere, som jeg for nylig har opdaget.

4. Kontakte de bloggere og fortælle dem om deres priser.

Her kommer 8 ting om mig, som I måske ikke vidste:

1. Jeg er noget af en sportsnørd – i hvert fald når det kommer til at se det på fjernsyn. Det halter lidt mere med udøvelsen.

2. Jeg er til pop-musik og skråler pt med på Rasmus Seebachs sange

3. Jeg er ikke sjov at dele slik med. Jeg tager nemlig det hele, hvis jeg kan komme afsted med det

4. Jeg tuder stadig, når jeg ser Pretty Woman. Især når Julia Roberts kommer ud til Richard Gere i sin lange, røde kjole

5. Jeg er lidt old-school og bliver blød i knæene, når mænd (og heldigvis gør min mand det) trækker stolen ud for mig, holder døren og lader mig gå først ind.

6. Jeg elsker at svælge i champagne og apperitif på den franske måde: med et hav af små, lækre salte ting til. Jeg behøver slet ikke middagen

7. Jeg er perfektionist på mange områder men absolut ligeglad på andre. Jeg fejer bogstaveligt talt gerne skidt ind under gulvtæppet. Bare det ser pænt ud på overfladen. Derfor har vi rengøringshjælp!!

8. Jeg drømmer om at blive noget ikke ved musikken men ved blomsterne

Jeg sender award’en videre dels til bloggere, som jeg har opdaget for nyligt, dels til bloggere, som jeg bare gerne vil fremhæve:

Nilles lille univers – Nille skriver indlevende om alle sine rejser og om livet i den lille belgiske andedam.

Change is a possiblity – Mie er dansker og midlertidigt bosat i Kina. Udover at skrive om hendes oplevelser i det store land, skriver hun også om diverse eksistentielle temaer.

Irene står bag Lille My i Bruxelles, og skriver flere ord om livet som udlandsdansker i Bruxelles.

life@becks – Tina er fornylig flyttet tilbage til Schweiz hvor familien kom fra før de tog 5 år til Bruxelles. Så hun er nærmest kommet hjem.

Britt fra Haveyouseenthestarintheapple skriver en hel del om yoga og selvudvikling. To af mine egne kæpheste, så jeg læser selvfølgelig med.

Lise fra projektledelsen deler ud af gode råd og erfaringer fra hendes fyldte værktøjskasse om ja, projektledelse.  

Cammilla er kvinden bag På sporet af succes, hvor du kan finde et hav af tips og tricks til livet som selvstændig

Hold af bestyres af min navnesøster, Louise, der ved og skriver rigtig meget om hvordan vi omgåes børn og unge.

Håber I vil lege med!

6 thoughts on “Blog award

    • Nej Tina – det forpligter ikke, men det er bare en meget sjov måde at lære blogverdenen lidt bedre at kende på. Og selvfølgelig skulle den nye blogger så ha’ en 🙂

Leave a Reply

