I passionernes hellige navn

Kære bloglæser

Der har været lidt stille på bloggen denne uge. Fordi jeg pusler med passionerne. Jeg er endelig begyndt på passionscoachuddannelsen hos Pernille Melsted. Har haft det første webinar og de første lektier. At lytte til 3 audiofiler, som Pernille har indtalt. Det er som passion i dropform. Hun er SÅ inspirerende at høre på.

Selvom vi ikke skal andet end at lytte til filerne, så brager og knager det i mit indre – jeg mærker og lytter. Og tænker og overvejer, selvom det er det sidste Pernille opfordrer til. Endnu. Først skal der mærkes efter, hvad der får mit blod til boble, inden de realistiske tanker skal på banen. Jeg øver mig ihærdigt.

En af de ting, jeg tænder på, er yoga. Omend jeg de sidste måneder har haft nogle kampe med mig selv om i hvilket omfang, jeg ville det. Men det har jeg pt sluttet fred med. Og pusler i det små med en ny yoga-blog. For er der noget jeg ved blogging er godt til, så er det passioner. Fordi det giver fokus og liv.

Så inden længe kan I læse med. Jeg skal bare lige lege lidt mere med den for mig selv. Men snart. Det lover jeg. Amager, halshug.

God weekend!

One thought on “I passionernes hellige navn

Leave a Reply

