E-bog på trapperne

I morgen sker det. Min lille e-bog om de 3 største udfordringer for medfølgende ægtefæller har fået vinger og flyver således tirsdag over middag direkte ind i inboxen hos mine nyhedsbrevslæsere.

Hvis du ikke allerede er skrevet op, kan du nå det endnu. Og når du det ikke inden i morgen, så fortvivl ikke. Kommende læsere af mit nyhedsbrev får nemlig e-bogen som gave, når de skriver sig op på www.louisefly.com.

Er det overflødigt at sige, at jeg både er stolt og spændt? Stolt over at have færdiggjort bogen, spændt på at høre reaktionerne.

Hasta la vista!!

16 thoughts on “E-bog på trapperne

  1. Hold da op – en bog!!! Det er da vildt at have skrevet en bog! Jeg er bestemt også spændt på at læse den, for grafikken på forsiden tegner lovende. Jeg håber, at rigtig mange vil få bogen og at mange også vil få glæde af indholdet. Held & lykke med den!

    • Tak! Ja, grafikken er blevet helt rigtig, synes jeg. Meget mig og meget e-bogens indhold. Men det kan du jo vurdere i morgen efter endt læsning.

  2. Det ser meget spændende og lovende ud – må den få mange læsere – held og lykke med den.

    • Der vil altid være ups and downs og jeg tror på, at du er på helt rette vej. Du har i hvert fald alle forudsætninger for at blive blomstrende – igen!

  3. Hej Louise,
    Sikke da en fin forside, du har fået dig der til bogen.
    Jeg håber, den bliver en stor succes.
    Mange hilsener
    Solveig, Champagne

  4. Hejsa, jeg har netop lige hentet bogen ,,og du skriver rigtig godt!!!Jeg har tilmeldt mig dit nyhedsbrev og har netop fået den helt gratis…det kan du da ikke leve af??? Nå, men jeg blev så inspireret ..at jeg lige lavede et blogindlæg om din bog og har linket til din side…hope you dont mind, ellers piller jeg det af igen. Og også inspireret fordi jeg lige pt synes jeg står lidt i stampe…så tak for “sparket”..jeg må igang med at lave en liste !

    • Lisbeth, jeg er glad for hvis jeg har kunne gi’ spark og inspiration til at gøre noget. Det er lige netop meningen. Og nej, jeg kan ikke leve af en gratis e-bog men jeg kan måske få fleres øjne op for, at der er hjælp at hente og at det ikke behøver at være åh, så ensomt og svært at være ude. Been there, done that! Og det vil jeg gerne give videre – gratis!

Leave a Reply

