Frisk fra fad

Vel hjemme fra passionskursus og ferie i det danske er jeg atter at finde bag mine taster.

Fyldt op af noget af det, jeg elsker fra Danmark:

– både af den madmæssige karakter: lakridser (selvfølgelig) og flæskesteg med sprøde svær (som kun mor kan lave den)

– og af den mentale slags: kærlighed (i forældreudgave og i venindevarianter), udvikling (i Pernille Melsteds smittende selskab) og passion (som København på cykel er).

Dansk cykelfolkefærd ved fyraftenstid

Og Christianshavn i morgenvinterdragt. Smukt, smukt!

3 thoughts on “Frisk fra fad

  1. Jeg skal faktisk også til Danmark i næste uge, og der skal helt klart cykles. Selvom jeg cykler i Bruxelles, så er det bare ikke det samme.

Leave a Reply

