Råd med råd på

Som jeg fortalte forleden, befinder jeg mig for tiden ret meget i en observationstilstand. Jeg observerer de råd, jeg giver til andre og dermed også giver til mig selv.

Her til morgen fik jeg en dejlig mail fra en dansk medfølgende ægtefælle i USA, som havde læst min e-bog og var blevet inspireret til at sætte sig nogle mål for sit udlandsliv. For det er blandt andet det, jeg råder til min e-bog.

Fedt, var min første reaktion. Og smæk, så drejede pilen tilbage til mig. “Hvad er dine mål, Louise, ise, ise, ise, ise….?” ræsonnerer det stadig i mine ører. 

Øh….? Jeg tror, jeg lige har scoret mig en lille ekstra-opgave oven i alle de andre.

Leave a Reply

