Forevig og del dine kodak moments

Det er måske nok en gammel nyhed, at der findes utallige fotoudbydere, der omsætter dine digitale billeder til prints eller fotobøger.  

Jeg vil nu alligevel gerne slå et slag  for www.kodakgallery.com. Selvom det er den amerikansk baserede udbyder, jeg bruger og således betaler fragt fra USA, når jeg har lavet en fotobog, er det til dato den bedste udbyder, jeg har set og hørt om.

Kvaliteten er virkelig god ligesom softwaren, du skal bruge til at kreere dine fotobøger, er nem og ligetil at bruge. Modsat en del andre, jeg har afprøvet. Og så er det altså genialt at kunne dele sine bedste kodak moments med venner og familie derhjemme via deres mail-service, hvor du bare sender et link til de fotoalbums, du har lyst til at dele. Sådan som jeg netop har gjort med prinsessens fødselsdagsbilleder.

Hvis du ikke kender til denne service, så vil jeg anbefale dig at tjekke det ud på www.kodakgallery.com. Det er altså en god måde at holde dem derhjemme billedligt ajour med, hvad der sker i din andedam, særligt hvis du bor langt væk.

Leave a Reply

