Hello world!

For at opnå nye resultater, må man gøre noget nyt.

Det er en talemåde, man bruger meget inden for coaching. Det lyder vel meget logisk. Men jeg ved også, at det er svært. I hvert fald for mig. For jeg er et vanedyr og gør gerne det samme igen og igen. Det føles nemlig trygt og rart. Og jeg har alle dage være tryghedsnarkoman. Det erkender jeg.

Heldigvis har jeg dog også fundet ud af, at modpolen til tryghed, nemlig udvikling, har brug for at blive boostet, særligt når trygheden har været “på” for længe. Det har den nu.

Initieret af min igangværende passionsprocess har jeg fundet ud af, at jeg simpelthen MÅ udvide min forretning og tilbyde det jeg kan til udlandsdanske kvinder, særlig de medfølgende af slagsen, i hele verden. Intet mindre.

Det er så snublende indlysende, nu hvor jeg står i det. Og det føles rigtigt og godt. Derfor har jeg her til morgen, justeret lidt på min hjemmeside, så den nu også henvender sig til udlandsdanskere uden for Belgien. Der er ikke mange produkter på hylden endnu, men det kommer. Så stay tuned og send gerne det glade budskab videre, hvis du kender nogen derude i verden, der kunne være interesseret i at vide, at jeg findes.

2 thoughts on “Hello world!

Leave a Reply

