Yoga voyage

Der har været yogastille her på bloggen i lang tid. Det er imidlertid ikke ensbetydende med, at jeg har glemt min yoga. Tværtimod.

Jeg både eksperimenterer med daglig morgenpraksis, går på min uddannelse, læser diverse spændende yogabøger og så har jeg arbejdet på en yogablog. Jeg lovede jer tidligere, at yogabloggen ville blive offentlig og det bliver den så nu. Fordi jeg gerne vil holde, hvad jeg lover og fordi jeg gerne vil cementere yoga’ens plads i mit liv. Den er nemlig uundværelig. Så selvom der ikke er så mange indlæg og jeg ikke helt har opdateret den så meget, jeg ville, så får I her linket til Yoga Voyage, min personlig blog om yoga praksis og tanker.

2 thoughts on “Yoga voyage

  1. Hvor er den skøn, din yoga blok…. Så flot og grøn og livsglad og en dag lærer jeg nok også, hvad de forskellige ord betyder 🙂 Et ord kunne jeg dog genkende – Namaste! Har nemlig haft besøg i firmaet af Henning Daverne, som bl.a. er meditationslærer (læs mere om ham på http://www.nytpotentiale.dk) og han lærte os at sige Namaste til hinanden – og fortalte os, at det betød “jeg ser dit lys”. Det er da en smuk hilsen til hinanden. Så selvom jeg ikke kan samle hænderne foran hjertet og bukke lidt for dig, mens jeg siger det, så “Namaste!” og held & lykke med yoga bloggen også.

    • Tak schwester. Ja, noget af yogasnakken er måske lidt indspist men indtil nu har den jo også kun været for mig selv. Skal prøve at huske på at gøre den lidt mindre “teknisk” eller i hvert fald oversætte/forklare, når der er brug for det. Spændende med meditationslæreren – ham vil jeg tjekke ud. Namaste!

Leave a Reply

