Vind et “Find din Passion” forløb

Det er ingen hemmelighed; I ved det vist alle efterhånden: jeg er igang med passionscoach-uddannelsen hos Pernille Melsted.

Fordi det giver så god mening at kunne tilbyde jer udlandsdanske kvinder den unikke mulighed, det er, at finde ud af, hvad du brænder for, så du derigennem kan skabe det udlandsliv, du drømmer om.

Mens jeg er under uddannelse tager jeg et begrænset antal prøveklienter igennem processen. En af de pladser kan nu blive din helt GRATIS.

Der er tale om et 10 ugers tætpakket forløb på skype med spørgsmål og øvelser, der alle sammen har til formål at finde ind til din passion. Du kan læse mere om forløbet her.

Det eneste du skal gøre for at deltage er at lægge en kommentar her forneden inden tirsdag d. 12.4. kl. 10. Derefter trækker jeg lod om, hvem den heldige vinder er.

Men der er altså et ufravigeligt krav, som jeg tillader mig at stille: Du SKAL være udlandsdansker. Det er nemlig jer, jeg brænder mest for at hjælpe.

9 thoughts on “Vind et “Find din Passion” forløb

  1. Jeg havde faktisk hendes bog Udlev din passion på 4 uger med i Senegal; men det var ikke det rette tidspunkt at gå igennem den på. Men det er virkelig noget, der har optaget mine tanker meget det sidste lange stykke tid – så jeg vil helt bestemt gerne med i en lodtrækning 🙂

    Nyd solweekenden!!!

  2. Jeg er herboende dansker MEN jeg er barn af to nationaliteter.
    Min mor er canadier og min far var dansk.
    Med hensyn til passion er jeg i passions branchen ( skuespiller/ fortæller/ speaker / underviser) og har kastet mig ud i et nyt felt som selvstændig. Det er her at jeg utrolig gerne vil være en del af dit forløb – for hvordan styrer man denne passion?
    Håber at være blandt de heldige : )
    VJ Laura

  3. Hej !
    Jeg har er udlandsdansker og bor pt. i Qatar. Jeg er udstationeret sammen med min mand og to teenage børn. Det er anden gang vi er udstationeret, sidste gang var Dubai; og har nu været her i 3 år. Jeg kan godt få tiden til at gå, men mangler udfordringer og et indhold i min hverdag!!
    Det er ikke nok for mig at være hjemmegående husmor !
    Mine børn er nu så selvhjulpne at de ikke længere kræver min tid, så det ville være rart at finde min passion !
    KH Christina

  4. Hej Louise
    Havde godt set dit opslag – men var i tvivl om vi mon kendte hinanden for godt? Naa men jeg prover alligevel..saa maa du jo sige fra hvis det er tilfaeldet.
    Er tilbage og arbejde som terapeut i England. Det var dog slet ikke hvad jeg havde forventet, og gaar nu og overvejer andre muligheder der udover at skulle vaere noget jeg virkelig braender for ogsaa skal passe med det liv/rammer som vi nu engang har i vores familie. Jeg er bare saa meget i tvivl om hvilken vej jeg skal tage – saa lidt hjaelp ville vaere fantastisk.
    Knus fra London

  5. Hej Louise
    Det lyder rigtig spændende, og der er helt sikkert brug for din ekspertise rundt omkring i de små danske hjem i udlandet. Jeg selv har haft stor glæde af et mindfullnes forløb på 8 uger. Det bruger jeg stadig i min hverdag. Kh Trine

  6. Jeg er er bosiddende dansker i Beijing.

    For godt 3 år siden tog jeg alene hertil – efter mere end 15 år i danske erhvervsliv – og begyndte at læse kinesisk.

    Jeg har netop afsluttet en 3 årig arbejdskontrakt med en virksomhed her og er nu igang med at søge nye udfordringer. Men hvordan kan jeg forene det jeg kan og elsker – med det jeg har lært her og brænder for?

    Jeg mangler retning, så dit tilbud kommer på det helt rigtige tidspunkt 🙂

    De bedste hilsner
    Lena

  7. Hej!

    Det vil jeg da helt bestemt gerne prøve, hvis jeg har mulighed for det. Er flyttet til Qatar i september 2010 på grund af min mands arbejde og synes bestemt ikke, det er nemt at undvære mit eget arbejde mm.
    Tænker meget i hvordan jeg vedligeholder og videreudvikler både personlige og faglige kompetencer, mens jeg er væk fra Dk og arbejdsmarkedet.

    Mvh

    Tina

Leave a Reply

