Den gode, den sunde og den frække

Takket være Lone Kjær har jeg kastet mig ud i at servere en gammel dansk kending: hotdogs. Min undskyldning for ikke at have serveret dem tidligere har været, at vi ikke kan få hotdog-brød her. (Dog et hav af andet blødt brød).

Lone videregav for et stykke tid siden opskriften på hjemmelavede pølsebrød. Det skulle afprøves. I selskab med gode Chipolatta pølser og hjemmelavede agurkesalat.

Kan I ikke næsten smage den? MUMS, det var godt. Et sikkert hit hos store og små.

Ungerne fik lige et par sunde, nye belgiske jordbær til dessert mens jeg lige om lidt hygger mig med et par af de her frækkerter.

2-1 i dansk favør 🙂

One thought on “Den gode, den sunde og den frække

  1. Hvorfor er det lige man ofte bliver sulten når man læser med på din blog;-) ??? Nå, jeg tror da også jeg må være lidt overskudsagtig mor en dag og selv prøve at bage i frækkerter..men eneste minus er så bare at man i dette land kun kan få kedelig pølser(ikke som de gode danske med nitrit , nitrat og noget emulgator i tarm)

Leave a Reply

