Mirakler sker!

Om det er månens og planeternes placering, solens gunstige varmeeffekter eller et resultat af at have haft små guldbesatte magneter på, skal jeg ikke kunne sige, men faktum er, at jeg ikke længere har ondt i mit syste-medtagede, bule-befængte højre knæ. Som i O-V-E-R-H-O-V-E-D-E-T ikke.

Nikken magneter. Effekten kan bestemt ikke afskrives!

Efter 5 måneder med tiltagende smerte og tid hos ortopædkirurgen til en alvorlig snak i næste uge, så (syv-ni-tretten) holdt vanvidet i sidste uge pludselig op.

Det er virkelig en mærkelig fornemmelse. Det sidder så dybt i mig, at jeg f.eks. stadig stiger akavet op på min cykel og undgår at sætte mig på hug, for jeg kan jo ikke bøje benet. Men det kan jeg nu. Det er næsten for godt til at være sandt.

Men hey, jeg klager ikke, undres bare. Som min søde med-yogi, Hanne, i morges sagde til mig: “Mirakler sker!” Og ja – mirakler sker og det skal du (hvemend du så er, der sender dem afsted), sandelig ikke høre et ondt ord for.

2 thoughts on “Mirakler sker!

  1. Hvor vildt! Hvor fuldstændig fantastisk!! Tillykke med det! Så glem du endelig kirurgen for en stund! Mon ham mirakelmanden også kommer forbi Danmark en gang i mellem, for vi har da et par stykker heroppe, som godt kunne bruge lidt helbredsmæssig medgang. Men indtil videre er det da skønt at kunne glæde sig over din “heling” 🙂

  2. Jeg tror desværre ikke man kan bestille det. Men man kan jo sende en tanke og frem for alt TRO. Dét kan jo efter sigende skabe mirakler.

Leave a Reply

