Starter med ride og slutter på pisk

Passion, passion, passion – har I hørt det før? Ja, det er måske lidt ensformigt at læse om, men det er det langt fra at være i.

Jeg er gået ind i den absolut sidste fase af mit eget personlige forløb gennem passionsmøllen.

Men allerede inden enden er nået, bobler jeg af forventning over at skulle igang med et nyt passioneret projekt.

Inden tiende og sidste session, har jeg formuleret og valgt 3 fantastiske muligheder ud, som jeg vil udforske nærmere. En af dem er mit virke som coach for medfølgende ægtefæller verden over. Den kom til mig tidligt i processen (den med at det skulle være worldwide) og har været til stor inspiration lige siden. Jeg GLÆDER mig over allerede at være igang og ikke mindst til at sætte turbo på den mulighed lige snart.

Men derudover har jeg et andet projekt, som faktisk er hemmeligt. Ja, jeg ved det godt. Det er lidt en nitte at skrive om det så. Men jeg kan fortælle så meget, at jeg vil skrive en bog. Ikke en hvilken som helst bog. En helt specifikt og konkret definineret bog, der udspringer af en af mine passioner.

Så oplagt og så logisk, at jeg nærmest ikke kan forstå, at jeg ikke har set det før. På den anden side, siger det bare alt om den her process og dens kvaliteter. Den får essensen af mig frem.

Det er bare spændende. Så meget, at jeg er lige ved at tale over mig. Lige som dengang jeg ikke kunne holde på hemmeligheden om min hesteglade søsters fødselsdagsgave. Måtte bare give hende et hint: “Det starter med ride og slutter på pisk”, sagde jeg.

Men en lignende får I altså ikke her. Ikke endnu, i hvert fald……

8 thoughts on “Starter med ride og slutter på pisk

  1. Hold op, hvor lyder det spændende, det bliver interessant at høre mere om – er det ikke det Ivan altid har sagt ?

    • Ja, nogen er jo blevet indviet og grunden til jeg ikke indvier alle er, at jeg så nødigt ville have at ideen bliver snuppet. Ikke af mine trofaste bloglæsere men af andre tilfældige forbipasserende måske!

    • I hvert fald kan jeg kun opfordre til at gå på jagt i egne gemmer hvad angår passioner. Hvad elsker jeg, brænder for, inspirerer mig? Det er ganske enkelt fantastisk.

  2. Vil vente i spænding :))

    Og tillykke med at du har fundet passionen(erne).
    Faktisk var det min mening da jeg blev færdig som coach, at arbejde med familier der skal udstationeres ( for det er der stor brug for – så alle i familien kommer lykkeliglige igennem en udstationering) – men mit hjerte banker bare mere for kvinder der gerne vil have fokus tilbage på egne behov..Lige nu!!
    – skriv hvis du får brug for sparring :))

    Kærligst
    M

    • Ja, nu var det jo ikke mig, der vandt det digitale bogkursus, men det skal jo ikke forhindre mig i at kaste mig ud i disciplinen :-). Jeg glæder mig allerede til at dele resultatet – når jeg altså kommer derhen. Og tak for sparringstilbuddet. Det vil jeg da helt klart overveje.

Leave a Reply

