Gå aldrig ned på udstyret

I eftermiddag skal jeg spille tennis med en lokal veninde. På den belgiske nationalbanks sportsanlæg, hvor hendes mand arbejder. Det er fine forhold – lige i hjertet af Bruxelles. Med tilhørende restaurant (legeplads, sportshal, fodboldbane, bowling og meget andet).

I dagens anledning (og til sommerferiens forestående tenniskampe i Kerteminde), tog jeg i går på udsalg og købte nyt gear. Aldrig gå ned på udstyret! har alle dage været mit motto, når det handler om sport.

For det gør en forskel. For mig. Hvis udstyret er i orden, spiller jeg bare bedre. Vælger jeg at tro. Men tro flytter jo også bjerge, ikke sandt?

6 thoughts on “Gå aldrig ned på udstyret

  1. Wow, hvor flot. Klassisk farvevalg 🙂
    Håber Kerteminde-pigerne har været i træningslejr….

  2. Præcis siger jeg også. Det er hvert fald bare motiverende, når der er en vis lækkerheds.faktor :D.
    Måske derfor jeg i dag forelskede mig i og hjembragte de skønneste yogabukser.

  3. Præcis siger jeg også. Det er hvert fald bare motiverende, når der er en vis lækkerheds-faktor :D.
    Måske derfor jeg i dag forelskede mig i og hjembragte de skønneste yogabukser. Sommerhilsner Britt

Leave a Reply

