Sommerferie på sidste vers

Den lakker stille og roligt mod enden. Sommerferien. Til trods for kvalitetstid med familien og op til flere dage med sol og strandture, så glæder jeg mig til hverdagen. En hverdag som skal fyldes med alt det, den plejer: putteritualer og madpakker, fritidsaktiviteter og arbejdsprojekter, hverdag og weekend.

Indtil hverdagen går igang og jeg for alvor kommer tilbage på bloggen, får I en blomsterhilsen fra mig og min have. En kombination af lyserøde og mørkerøde dahlia, blålilla hortensia, en enklet frøkenhat og den lysende vortemælk som buketfylde.

På gensyn meget snart!

3 thoughts on “Sommerferie på sidste vers

    • Diana, jeg ville ønske jeg havde en blomstrende have men faktum er, at de blomster der er i buketten nærmest er de eneste, der ikke er druknet i regnen. Men selv lidt gør sig også godt.

  1. Vi er garanteret mange, der glæder os til mere passion i hverdagen, så kom snart tilbage med inspiration og stof til eftertanke.

Leave a Reply

