Tag godt imod

Den nye udgave af Louises Lakridser.

Den primære ændring er visuel. Syntes vi trængte til et nyt format og noget andet at se på.

Men ikke kun nyt. Også bedre. Nu kan du nemlig søge. En efterspurgt feature til fx opskrifter.

Nu behøver du heller ikke scrolle helt ned i bunden for at se links til de blogge, jeg læser. Nu er listen her – lige ved hånden.

Eneste uændret forhold er indhold. Du vil stadig kunne læse om mine tanker og overvejelser om livet på udedansk, få inspiration til middagsbordet eller se på blomster, kort eller anden kreativ gøjl, jeg finder på. Fordi jeg ikke kan lade være.

Velkommen til en ny omgang på Louises Lakridser!

7 thoughts on “Tag godt imod

  1. Super fedt look – sådan lidt skævt 🙂 Når Alison kan få selv en stjerne som dig til at se endnu bedre ud, så burde vi alle faktisk fotograferes af hende….. Så ville verden blive et smukkere sted at være…

    • Ja, lidt skævt. Lige mig :-). Og ja! Alison er en dygtig fotograf, ingen tvivl omd det. Glad for at jeg har hende tæt på.

Leave a Reply

