Min signaturblomst

Jeg beklager det ensartede emnevalg, men jeg kan ikke tænke på meget andet. Det er over mig og under mig. Inden i, uden på og allestedsværende. Blomsterne. Til prinsesserne. Og til kirken.

I nat drømte jeg om en maskine, der kunne lave blomsterdekorationer. Som om, jeg ville have sådan en?! Jeg vil jo lave dem selv.

Forleden lavede jeg også denne lille blomster-snor med hortensia. Min signaturblomst, som Tina beskrev den i en kommentar. Og det er egentlig et meget godt ord. For ja, jeg bruger den ret meget. Og tænkte, at den måske derfor også skulle have sin plads i mine første prinsessebuketter. Måske i den her form…

… måske i en anden.

2 thoughts on “Min signaturblomst

  1. Hvor er det altså spændende – det vil da se godt ud med sådan noget i – jeg kan godt forstå det fylder meget i øjeblikket.

  2. Pingback: Smagsprøver fra Granboden | Louises Julelakridser

Leave a Reply

