Hvorfor blogger du?

Jeg sidder og forbereder min debut som digital kursusudbyder. En e-bog og 2 videolektioner om blogging for udedanskere! For hvad dette medie dog ikke kan. For alle. Udedansker eller ej.

Nu er jeg imidlertid lige kommet til afsnittet: Hvorfor skal du blogge?

Det har jeg selv en hel del meninger om og har tidligere skrevet om det her. Men jeg synes, det kunne være sjovt lige at tage en runde og høre jer derude. Det er jo netop en af de ting blogging kan: involvere og skabe dialog.

Så sig mig, kære blogger, hvorfor blogger du?

4 thoughts on “Hvorfor blogger du?

  1. 1) Fordi du slår flere fluer med ét smæk, når du kan opdatere alle venner og familie på én gang
    2) Fordi det får din mormor til at bruge internettet
    3) Fordi du kan poste dine indlæg på facebook og huske dine venner på, at du faktisk stadig er i live … en udvidet form for statusopdatering
    4) Fordi du nogen gange sikkert keder dig – og blogging lokker dig ud, især hvis du tager fotos til din blog og fortæller om det sted, du bor

  2. Jeg synes, det er sted man kan folde sine passioner ud..også selvom ens venner ikke nødvendigvis interesserer sig for det samme. Så kan man få dejlige blogvenner 🙂 Det er bare rart at kunne tømme hovedet for de tanker, ideer og inspiration jeg får omkring yoga/udvikling osv, og der er feedback, så det er lidt en legeplads.
    Og så er det også en glimrende overspringshandling. Får altid vildt meget lyst til blogging-hyggen, når jeg skal arbejde (med bøgerne).

Leave a Reply

