Sæsonbetonede bloglakridser

Den vågne læser har sikkert bemærket det: Bloggen har fået juletøj på.

Omend nogen måske vil mene, at det er lige lovligt tidligt, så er jeg traditionen tro allerede gået i juleselvsving. Jeg holder nemlig meget af den her tid, hvor vi forbereder og iscenesætter årets store højtid. Ja, faktisk holder jeg næsten mere af forberedelsen end selve festen. For jeg elsker simpelt hen anledningen til at gå i krea-mode og skabe, kreere og udvilke alt fra nye adventskransesløjfer til at bage gamle, kendte julesmåkager.

Jeg elsker at pynte vores hjem smukt op

Jeg elsker at pakke gaver sirligt ind

Jeg elsker at udtænke og servere julemiddage

Jeg elsker at invitere til og lave “æbleskiver og juleklip”

Jeg elsker at spille og synge julesange

Jeg elsker at klippe og klistre julekort

Og så elsker jeg også at se julekalender med mine unger, spise syndigt sødt og hygge med mine nærmeste.

Kort og godt elsker jeg julens komme og det vil bloggen afspejle i den kommende halvanden måneds tid.

Glædelig forjul!

3 thoughts on “Sæsonbetonede bloglakridser

  1. Julen er her jo før vi når at blinke ret mange gange, så jeg ser intet galt i at starte i god tid.

    De sidste par dage har været mørke, og det inviterer til hygge med æbleskiver og den slags.
    En god tradition, vi nyder, er at bage julesmåkager sammen med en eller to andre familier.

    Glæder mig til at se inspirationer fra din kreative godtepose:-)

    • Det lyder som en rigtig god idé det med at bage med en anden familie. Det vil jeg helt klart overveje at forslå naboen. Hun plejer at elske mit danske bagværk og jeg/vi deres selskab.

Leave a Reply

