Smagsprøver fra Granboden

Endnu en dag er gået med at lave dekorationer og kranse i stor stil og du kan nu få et par smagsprøver på det, der venter dig i Granboden på lørdagens store julemarked. For dig, der følger med andetsteds fra, håber jeg, du bliver jule-inspireret!

Som de forgange år, byder granboden på et udvalg af smukke kranse til din dør, som hilser dine gæster et varmt velkommen til dit julehjem.

Måske skal du have en hjertekrans med mos”hår”, kristtjørn og bogskaller?

Eller en mere traditionel halmkrans bundet med gran, buskbom, eukalyptusblade og røde kristtjørnbær.

Du kan naturligvis også få kalenderlysdekorationer i alle afskygninger og farver. En af de dekorationsvarianter, jeg har leget lidt med i år, er den her hortensiasnor, brugt som dekoration til diverse kalenderlys.

Og så er der også dekorationer uden lys til dig, der ikke kan have levende lys, fx på kontoret. Sådan som dette lille bogskalletræ: 

Ses vi på lørdag? Vi slår dørene op kl. 10 og lukker dem først igen kl. 17. Men sidste år havde vi udsolgt i granboden kl. 14, så kom tidligt, hvis du vil være sikker på at få noget med hjem.

PS: Der er naturligvis også adventskranse, men dem pynter vi først fredag, så dem kan du ikke få billeder af nu.

4 thoughts on “Smagsprøver fra Granboden

  1. Jubii hvor ser det kanon godt ud…. Stor inspiration til de af os, som skal i gang i den kommende weekend! I får hurtigt udsolgt med den kvalitet, er jeg sikker på….

  2. wow – jeg bøjer mig i støvet for din kreativitet 🙂
    Og flot ser bloggen ud i juletøjet…
    Jeg elsker også julen og er en af der jubler når de første julekataloger ser dagens lys. Hvilket var en af de ting jeg savnede (?) da jeg boede i Indien!

Leave a Reply

