Fra drøm til virkelighed: en uvirkelig kendsgerning

Jeg læste forleden, at en undersøgelse havde vist, at en mandag i januar, var de fleste danskeres hadedag. Jeg konstaterede i samme øjemed, at jeg ikke (længere) er som de fleste.

For lige præcis den forgangne mandag var en dag, jeg havde set frem til. Første hverdag efter vores ferie, hvor jeg skulle i gang med at planlægge mit 2012. Male med den store pensel, lade drømmene få frit løb. Fx den helt store og meget konkrete drøm om at arbejde med blomster hos mine søde venner i Green Box.

Nogen af jer ved allerede, at jeg bare dagen efter, altså i går, tog et vigtigt skridt mod denne drøm. Jeg fik et møde i stand med dem. Allerede i morgen!! Hvor vi skal diskutere hvordan og hvor meget.

Jeg nyder virkelig dette øjeblik, selvom jeg intet konkret ved endnu. Men det føles så RIGTIGT, så GODT, så MIG. Tænk at jeg er ved at gå fra drøm til virkelighed. En nærmest uvirkelig kendsgerning! Gider nogen lige nive mig i armen??

Leave a Reply

