Hands on

Host, host! Halløj derude. Er der nogen? Jeg napper lige en tår te. Jeg er lidt rusten. Er ikke rigtig kommet i gang med bloggen her i 2012. Som om dampen gik af blogkedlen, da juletøjet blev taget af lakridserne. Og det til trods for at 2012 allerede har haft flere højdepunkter. Jeg nævner i flæng: min fødselsdag, besøg fra DK, start i blomsterlære.

Nå, men a propos blomster. Det er atter blevet torsdag. Tid til G-B. Tid til Green-Box og blomsterlære. Glæder mig! Har gjort min lille notesbog klar. For selvom jeg taler fransk, så er der et sprog i sproget. Et fagsprog at lære. Navne på teknikker, kompositioner, buketter mm. Og når det kommer til sprog, lærer jeg bedst, når det har været gennem hånden. Som med blomster. Hands on!

2 thoughts on “Hands on

  1. Glæder mig til at høre, hvad dagen i blomster-kassen bragte….. Så dejligt at dén passion får lov at udfolde sig lidt…..

Leave a Reply

