På et ben

Som jeg skrev om forleden, er jeg på jagt efter min vision. En jagt, jeg har indledt, selvom det ikke helt var planen. Jeg tog på det her iværksætterkursus, fordi jeg ville have nogle modeller og værktøjer til at udvikle min coachingforretning.

Jeg havde imidlertid ikke lige set, at det kursus kom til at stille spørgsmål ved grundlaget for min business, nemlig ved min vision. Og endnu mindre, at det fik mig til at forkaste den.

Men det gjorde jeg. Og der er jeg lige nu. Uden vision. Uden retning. I det der minder om et frit fald. For lige nu kan jeg ikke finde fodfæste for det, jeg kalder mit professionelle liv. Og så alligevel. Jeg har jo blomsterne. Aah ja – blomsterne. Så lidt fodfæste har jeg. På det ene ben. Mit blomsterben. Så mon ikke jeg bare skulle humpe over til Green Box og øve mig i, at det ene ben bliver stærkere at stå på. For jeg tror, jeg kommer til at stå på det lidt tid endnu.

2 thoughts on “På et ben

    • Tak Mie. Det er heldigvis en proces, jeg godt kan lide at være i, selvom det hele svæver lidt. Og jeg er sikker på, at jeg lander sikkert igen. Spørgsmålet er bare hvor.

Leave a Reply

